Thursday 19 October 2017

Tre Bevegelig Gjennomsnitt Crossover Ea


MetaTrader 4 - Experts. THREE Moving AVERAGE EA X3MA EA - ekspert for MetaTrader 4.X3MA, Den bruker 3 raske MA'er til å bestemme oppføringer og utganger også i tilfelle crossover. The EA fungerer bra for alle meglere og alle valutapar på M15 Hvis du handler varer med høye sprekker, bruk høydedager for å få det beste ut av det. Produsent bør handelsadministrasjon brukes som du er den som bestemmer når du skal stenge Hvis EA skal bestemme når du skal lukke så kan du ende opp i tap mens du hadde god anstendig fortjeneste over 85 av alle handler vanligvis materialiserer til fortjeneste. Not vennligst bruk nøkkelområder for å bestemme dine utganger mens du bruker denne EA. Hope det vil hjelpe deg alle Happy Trading. Jeg prøver å laste dette EA, men jeg kan ikke se på diagrammet. Jeg kan ikke se noe. Kan du velge utvalg for å kjøpe bare handelen eller selge handel bare, eller begge deler for denne EA. Hi, ser dette EA veldig lovende. Det fungerer på Demo-konto fungerer også på tester, men aldri åpne rekkefølge på en live konto noen råd. Han, kan du legge til tra Hei, jeg trenger hjelp med å finne en EA som vil lukke alle åpne bestillinger som jeg har åpnet manuelt på korset av 2 MA s. Er det noe som er der ute. Tre bevegelige gjennomsnitt EA. This må være en klebrig Det er uten tvil den beste EA jeg noensinne har brukt. Ikke bli lurt av at dette er mitt fremste innlegg. Jeg har erfaring med mange forskjellige og denne klippen. Flott for nybegynnere, last malen slik at du kan se den jobbe og lene seg bra. for små kontoer Her er min satt fil som jeg bruker på alle majors og det fungerer bra Gjorde meg 38 00USD i dag trading 01 mye mini Lar oss få denne tråden også Også jeg gjør ikke Demo lever bare fremoverprøving to tommelen opp her. Nye par , men jeg holder fast med de store, og bruker bare H4 tidsramme. Originally Posted by FattyMcButterPants. Denne ea må være en klebrig. Det er den aller beste EA jeg noensinne har brukt. Ikke bli lurt av at dette er mitt videre innlegg jeg har erfaring med mange forskjellige og denne bergarteren Flott for nybegynnere, last inn temet tallerken slik at du kan se den jobbe og lene deg tilbake Flott for små kontoer Her er min satt fil som jeg bruker på alle de store og det virker bra. Gjorde meg 38 00USD i dag trading 01 mange mini Lar deg få denne tråden også. Jeg gjør ikke demo bare leve fremover testing to tommelen opp her. Enhver par, men jeg holder fast med de store, og bruker bare H4 tidsramme. Du betyr UniversalMACrossEA. Originally Postet av funyoo. You mener UniversalMACrossEA. NO, de tre glidende gjennomsnittene EA du postet jeg lastet ikke ned UniveralMACrossEA. Jeg er overrasket over denne tråden er ikke i brann akkurat nå. Dette er den fineste EA jeg har funnet jeg har kjøpt Winning Solution EA og Renegade Stork Pro, og dette blåser dem bort. Jeg tror jeg har lagt ut malen noen svar siden jeg mente å legge inn den angitte filen jeg bruker, la jeg innstillingene hvor de er for noen par, men jeg bytter magisk nummer til 10000,20000,30000,40000 etc.3 Moving Average Trading System. Love Trading Kjøp Selg Arrow Signals Prøv Dette. Moving gjennomsnittlige handelssystemer er et tabu emne, men som alltid tror jeg at noe er verdt å undersøke, selv om bare for å avvise det. Dette MA konseptet innebærer å bruke 3 bevegelige gjennomsnitt som er koblet til hverandre matematisk Alt du trenger å gjøre er å velge to bevegelige gjennomsnitt og multiplisere dem sammen til få den tredje. Så hvis du har valgt MA 4 og MA 12 så vil ditt tredje glidende gjennomsnitt være 4 12 som dermed ville være MA 48 Hva dette gir, gir deg 3 trender for å bygge et bilde av den nåværende prisen action. Assuming at de 3 MA er AB og C AxB så kan vi opprette følgende generiske handelsregler for dette handelssystemet.1 Når C går opp, kjøp når A går over B og når A krysser over C Når B kryss over C vurder å legge til din lange posisjon Avslutt og stå til side når A krysser tilbake under B.2 Når C går ned, selg kort når A krysser under B og eller når A krysser under C Når B-kryssene under C vurderer å legge til din s hort posisjon Avslutt og hold til side når A krysser opp igjen over B.3. Bare start handel i motsatt retning av mellomtrenden når A krysser over eller under C, fortrinnsvis etter at C allerede har endret retning.4 Dette AB crossover vil holde deg trading i trenden med bare et lite lag og på sidelinjen under korreksjoner Laget blir bare større ved reversering av mellomtrenden, en AB-crossover, en liten pris å betale på disse usikre tider med trendovergang. Dette er åpenbart ganske generisk og enkel concpet, men definitivt har fortjeneste Prinsippet om å vente på en ting å skje i retning av en større lengre trend er lyd en etter min mening uansett hvilket handelssystem du bruker til å handle. Du må bygge opp en handel bilde som gir deg så mye informasjon som du trenger for å handle med beregnet risiko og belønning. Nøyaktig som dette 3 Moving Average Trading System er et godt startested.4 Responses. Statis klassisk dobbelte bevegelige gjennomsnittsverdier får deg inn og ut tidligere og har store topper og troughs, trippelrørende gjennomsnittlige systemer har lavere treff og mindre profittoppmuntring - men er motstandsdyktige for å hogge. Systemet som er beskrevet er en variant av trippel og en dobbel med et filter. den tredobbelte som en slags høyere tidsramme trendfilter eller direcitional bias filter pluss noen trippelvariantregler Jeg er enig i at det har merit for mange handelssystemer - du kan til og med bruke det til å bety reverison-systemer for å bare handle med trenden. Høy praktisk synes å være midtbanen mellom en trendindikator og oscillatorer, men i et svært volatilt marked kan bollinger-båndet tjene bedre som det reagerer på høy volatilitet, glidende gjennomsnitt kan responsen forsinke beslutninger og holde deg ute av markedet hvis du spiller på marginpenge. Takk for alle dine kommentarer forresten. Jeg leter etter en metode for å konfigurere SMA100 CROSSOVER ALERT i MT4 slik at når noen gang krysser prisen SMA100 OPP eller NED, får jeg en ALER T. Jeg trenger bare en advarsel når prisen krysser SMA100 enten DOWN eller UP. Hvordan kan dette bli oppsett Hvis noen har en lenke for denne SMA100 CROSSOVER ALERT som vil bli flott. Jeg er virkelig desperat. Kan litt hjelp, vennligst.

No comments:

Post a Comment